Piątek, 19 kwietnia 2024

english deutsch italian
Godło Polskinazwa KCEKlogo szkoły

KCEK > Galeria zdjęć > Wszystkie galerie >

To jest nieaktualna wersja strony. Aby zobaczyć aktualne informacje, przejdź na kcek.pl

Tajemnice Zamku Czocha - wycieczka IVB SP

W dniach 15 - 17 czerwca 2016 roku uczniowie klasy 4 B wraz z opiekunami wyruszyli na wycieczkę pod hasłem Tajemnice Zamku Czocha. Pierwszego dnia grupa odwiedziła Muzeum Ceramiki w Bolesławcu założone w 1908 roku. Mogliśmy podziwiać zbiory archeologiczne, etnograficzne, wyroby rzemiosła artystycznego, dużą kolekcję ceramiki z Bolesławca i okolic. Następnie udaliśmy się do Zamku Czocha. Po krótkim odpoczynku odbyły się warsztaty z uwiecznianiem wizerunku na drewnie przeprowadzone przez Panią Martynę. Na zakończenie dnia odbyła się zabawa taneczna w sali rycerskiej. Drugiego dnia naszym celem wycieczki był Świeradów Zdrój, gdzie przy pięknej i słonecznej pogodzie wjechaliśmy zamkniętym wyciągiem gondolowym na stóg Izerski mogąc podziwiać piękny krajobraz. Zachwyceni widokami udaliśmy się w dalszą podróż do Czarciego Młyna, gdzie zwiedziliśmy Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 "Izerska Łąka". Mogliśmy zobaczyć pracę pszczół, dzięki kamerom zamieszczonym wewnątrz ula oraz podziwiać niebo nad Górami Izerskimi. Po powrocie do Zamku wykonaliśmy rycerzy i damy dworu z łyżek drewnianych a następnie udaliśmy się na zwiedzanie tajemnych przejść Zamku Czocha. Dzień zakończyliśmy przy kiełbaskach z grilla. Ostatniego dnia naszej wycieczki, pomimo deszczowej pogody udaliśmy się do Uzdrowiska Świeradów-Czerniawa gdzie mogliśmy spróbować wody oraz wystąpić na scenie. W drodze do domu zwiedziliśmy również Muzeum Minerałów, Karkonoskie Centrum Edukacji Ekologicznej oraz Wodospad Szklarka. Wróciliśmy do Śremu około godziny 20 z wieloma pamiątkami, wspomnieniami i z niecierpliwością czekamy na następny wyjazd.

Data wydarzenia: 16 czerwca 2016 r.