Piątek, 26 kwietnia 2024

english deutsch italian
Godło Polskinazwa KCEKlogo szkoły

KCEK > Galeria zdjęć > Wszystkie galerie >

To jest nieaktualna wersja strony. Aby zobaczyć aktualne informacje, przejdź na kcek.pl

Zielona Szkoła 2016 - Słowacki Raj

A tymczasem liceum...

Wraz z wychowawcą panem Andrzejem Tomaszewskim i geografem panem Grzegorzem Pierzchalskim wyjechaliśmy na Słowację, by podziwiać górskie krajobrazy. Chodząc szlakami Słowackiego Raju, mogliśmy poczuć podnoszący się we krwi poziom adrenaliny. Szczególnie - wtedy, gdy pokonywaliśmy pewne odcinki naszej drogi na „stopaczkach”, mając obok siebie pionową skałę, a kilkanaście metrów pod sobą - rzekę. Spróbowaliśmy również swoich sił, chodząc po śliskich i stromych skałach i korzystając z przytwierdzonych do nich łańcuchów. Nie zabrakło oczywiście pięknych widoków. Chwili wytchnienia na początku wędrówki doznaliśmy, siedząc na potężnej skale Tomasowego Wykladu i wpatrując się w ogromną przepaść. W drodze powrotnej po sześciogodzinnej wyprawie pełnej niezapomnianych wrażeń zatrzymaliśmy się w miejscowym sklepie, by kupić czekoladę studencką i spróbować słowackich smaków.

Renata Chuchracka

Data wydarzenia: 30 sierpnia 2016 r.